قهرمانی تیم رنگرز در آسیا با اختلاف ۳۰ امتیاز

بعد از چهار طلا و یک نقره‌ای که تیم ملی فرنگی ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا با پویا دادمرز، ایمان محمدی، ناصر علیزاده، امین میرزازاده و امین کاویانی‌نژاد به دست آورد، همانطور که پیش‌بینی می‌شد روز دوم شبیه به روز اول نشد و شاگردان رنگرز فقط سه مدال گرفتند که یکی از آنها طلا بود.

مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلو که دو حریف قدرتمند در این رقابت‌ها داشت، مغلوب حریف قزاق شده و باتوجه به شکست این کشتی‌گیر در نیمه‌نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شد.

رضا عباسی در ۶۷ کیلو در نیمه‎نهایی مغلوب سوگابه ژاپنی شد و در مبارزه رده‌بندی هم به بیشیکیف قرقیز باخت و پنجم شد.

سجاد ایمن‌طلب در ۷۲ کیلو به فینال رسید اما مغلوب ابراگیم ماگومادوف قزاق شد و به مدال نقره رضایت داد.

علیرضا مُهمدی در ۸۲ کیلو درحالیکه انتظار می‌رفت قهرمان آسیا شود، در نیمه‌نهایی مغلوب آکیلبک تالتنبیکوف قرقیز شد تا شانس حضور در فینال را از دست دهد. او در مبارزه رده‌بندی با شکست روهیت داهیای هندی به مدال برنز رسید.

مهدی بالی در ۹۷ کیلوگرم جذاب‌ترین فینال روز دوم را مقابل اوزور ژوژوپبکوف قرقیز برگزار کرد. مبارزه‌ای که با اخطارهای زیاد و خونریزی هر دو کشتی‌گیر همراه بود، در ثانیه‌های آخر برنده‌اش مشخص شد که بالی بود.

کشتی‌گیر نوشهری ابتدا کشتی را ۴-صفر به سود خود کرد اما در ادامه ۴-۴ بازنده شد که ضربه زدن‌های ژوژوپبکوف منجر به دادن امتیاز به بالی شد و اعتراض مربیان قرقیز و عدم پذیرش چلنج هم یک امتیاز دیگر برای نماینده ایران به همراه داشت تا این کشتی را ۷-۴ ببرد.

تیم ملی ایران با ۵ مدال طلا، دو نقره و یک برنز با کسب ۱۹۶ امتیاز قهرمان آسیا شد.